Relaxen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van ceesenson - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van ceesenson - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

26 Januari 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

Zo dit was de eerste dag dat we niets hadden afgesproken, geen verplichtingen, gewoon lekker niets doen. Het uitslapen lukte niet echt dus hebben we gelijk maar het vliegticket geregeld om naar Bangkok te gaan, veel te duur maar een bustocht trekken we niet meer, we hebben al genoeg gereisd en de laatste dagen willen alleen nog genieten. Sonja heeft haar boek vandaag uitgelezen en Cees heeft voetbal gekeken. s middags zijn we weer lekker naar het waterpretpark gegaan met de tuk tuk om af te koelen, heerlijk. Er zijn aardig wat tuk tuks in de stad, weinig auto en heel veel brommertjes en scooters. Is wel praktisch want het is hier heel druk maar er staat geen file. Je hebt zelf wasstraten voor de brommers. Eind van de middag kwamen we weer een aantal meiden tegen waar we al eerder mee hadden gegeten. Een van de meiden is beroofd in haar kamer terwijl ze lag te slapen, echt heel eng, ook haar paspoort was gestolen en moest een week in de stad blijven om een nieuw paspoort te krijgen. We hebben gezellig met elkaar gegeten en gedronken. Het was weer een leuke dag en zijn lekker bijgekomen.

• 27 Januari 2010 - 09:13

Danny:

Heey!

Relaxen in een waterpark..
    Hier is het s'nachts -10.. Brr..

Nog veel plezier de komende dagen!

• 27 Januari 2010 - 16:34

Patty&Mees:

Hoi lieve Cees&Sonja,

Hier komt Mees:

gfdfhhhhbhhh

Hij zegt hallo Cees ook hallo'

Schrijf vanavond wel een leuk berichtje als Mees op bed ligt gaat iets makkelijker!

• 27 Januari 2010 - 21:21

Fred:

He zus en zwager, ben de laatste tijd een beetje erg druk geweest met werk, weekendje weg een spannend project (hoor je vrijdag wel van Patty) maar heb inmiddels al jullie belevenissen weer bijgelezen. Leuk hoor allemaal maar wel helaas voor jullie alweer bijna voorbij! Dit weekend lekker naar Center Parks in Winterberg geweest en daar Mees zn verjaardag gevierd. Was erg gezellig in de sneeuw (of zoals Mees zegt snow). Nog een goed restant van de reis en een goede reis terug.

Dikke kus en tot zondag

O ja, de random reader komt eraan