Cees heeft een Bhoedistische tattoo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ceesenson - WaarBenJij.nu Cees heeft een Bhoedistische tattoo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ceesenson - WaarBenJij.nu

Cees heeft een Bhoedistische tattoo

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

27 Januari 2010 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen waren we om 6.00 uur uit de veren. De tuk tuk bracht ons naar het vliegveld, vaarwel Cambodja. (we komen ooit nog wel een keer terug) Wat een heelijk land, lieven mensen, mooie tempels en we voelen ons hier thuis, ook al is het hier iets gevaarlijker dan in Laos en Thailand omdat hier de bedelaars of andere arme mensen je kunnen beroven. Gelukkig niet bij ons gebeurt, maar in andere landen kan het natuurlijk ook gebeuren. Om 13.00 uur stonden we op het vliegveld van Bangkok (50 minuten vliegen). Sonja was een beetje misselijk maar wist niet of het door het eten kwam of door de vlucht. Het vliegtuig schommelde nogal. De busreis naar het centrum was ook niet echt relaxt, de buschauffeur was erg schokkerig aan het rijden. Eenmaal aangekomen bij ons guesthouse gooide Sonja alles eruit. Dus vandaag konden we niet veel meer doen, we zijn heerlijk op een tarrasje gaan zitten en uren mensen gekeken, heerlijk. Cees heeft eind van de middag een tattoo laten zetten bij de beste tattoo zetters (de laatste vier jaar hebben ze alle compentities gewonnen in de tatto wereld). Het is een Bhoedistisch tatto, het is een tekst die naar beneden is geschreven in vijf rijen. Cees wilde hem eerst op zijn kuit maar dit werd hem afgeraden. Als je een Bhoedistische tattoo zet onder je gordel dan is die oneerbiedig. Dus maar goed dat we dat te horen kregen. Nu heeft hij hem op de binnenkant van zijn onderarm laten zetten en hij is ontzettend mooi geworden. We hebben nog lekker op Khau San Road gegeten. Sonja kreeg Cees bijna niet meer mee, hij kon z'n ogen niet afhouden van de mooie, slanken PR-dames. We laten ons zo nog even lekker verwennen met een voetmassage, ja we moeten er nog even van genieten...

• 03 Februari 2010 - 21:18

Anja:

Hey Sonja en Cees

Leuk jullie verslag en heb gisteren die tatto mogen bewonderen hij is echt super mooi!!!!

Groetjes van Anja