Onze allerlaatste dag..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ceesenson - WaarBenJij.nu Onze allerlaatste dag..... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ceesenson - WaarBenJij.nu

Onze allerlaatste dag.....

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

26 Maart 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

26 maart 2011

Vandaag werden we voor het allerlaatste keer wakker op onze reis. We hebben vanochtend toch nog even genoten van New York. Lekker ontbeten en over Time Squere gelopen. Het s nu 13.00 uur en moeten uitchecken. Wat balen we, onze reis zit er nu echt op. We gaan zo met de trein naar het vliegveld Newark en morgenochtend zijn we weer in ons kikkerlandje.

Bedankt voor alle reacties via waarbenjij.nu en de privemailtjes. We vonden het erg leuk om ook wat van jullie te horen.

Dit was weer een reis om nooit te vergeten.

• 26 Maart 2011 - 18:23

Paula:

Hey luitjes,

We hebben jullie verhalen op de voet gevolgd. Echt tof wat jullie allemaal hebben gedaan. We vinden het ook wel weer erg leuk dat jullie nu weer bijna thuis komen en jullie weer kunnen zien. Erg benieuwd naar de foto's. Roos kan ook niet meer wachten en gaat cakejes voor jullie bakken. Tot heel snel.

Dikke kus van ons allemaal