Adios Costa Rica - Hello New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ceesenson - WaarBenJij.nu Adios Costa Rica - Hello New York - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van ceesenson - WaarBenJij.nu

Adios Costa Rica - Hello New York

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

23 Maart 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

22 maart 2011

Dit ws onze laatste nacht in Costa Rica, snik snik. Costa Rica is echt geweldig. Zo groen, zo vriendelijk, we hebben een fantastische tijd gehad, veel leuke mensen ontmoet, veel natuur, dieren en strand gezien. We gaan Costa Rica missen. Maar gelukkig hebben we nog New York voor de boeg.

Nog even genoten van de zon en om 10.00 uuur heeft Chris ons naar het vliegveld gebracht, echt een topvent. Het vliegveld is klein en ook al vlogen we naar Amerika, de douane en controle was hier simpel. Om 14.00 zaten we in de lucht. Het was een vlucht van 6 uur en ging redelijk snel, helaas hadden we geen tv in het toestel. Om 21.00 uurr waren we geland en een uur later zaten we in de trein naar het centrum. We stapten een half een later uit op het Penn Station. We hoefden alleen de weg over te steken en daar was ons megahotel al. De tassen gedropt en gelijk even naar buiten gelopen. Echt een toplokatie, tegenover Madison Square, vlak bij Empire State Builiding en de reclameborden van Time Square zagen we ook al. Het was al 00.00 uur dus snel gedouchd en naar bed want morgen wordt weer een drukke dag.

• 23 Maart 2011 - 19:51

Desiree:

Ha Cees en Son,

Heerlijk zeg, lekker nog een aantal dagen genieten van het heerlijke weer...
    Veel plezier nog ene.. jullie hebben het zonnetje ook al naar ons gestuurd!!!
    Tot volgende week en nog veel plezier in New York!!

• 24 Maart 2011 - 13:23

Nico En Paulien:

hallo cees en son jammer dat jullie vakantie er al weer bijna op zit geniet nog een paar dagen hoop dat het weer daar meevalt hier is het momenteel heerlijk 19 gr maar morgen word het weer minder o ik zie net julie weersverwachting in het scherm brrr -1 tot 7 gr nou dikke kus van ons allemaal