Papagaaitje leef je nog..... - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Papagaaitje leef je nog..... - Reisverslag uit Jacó, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Papagaaitje leef je nog.....

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

08 Maart 2011 | Costa Rica, Jacó

7 maart 2011

Vandaag lekker uitgeslapen, nu echt, 8.00 uur gingen onze luiken pas open. Eind van de ochtend hebben we de bus gepakt naar het national park Caracara. Het was een klein park en voordat we erin gingen zagen we al 4 leguanen. Er zouden hier papagaaien - ara's in het park zitten en ze waren aan de broeden dus grote kans om ze te zien. Bij een brug moesten we naar links kijken maar helemaals niets gezien, echt jammer. Lekker geluncht in de jungle en zagen ook nog 2 aapjes, veel vlinders, grote spinnen en nog een paar beesten die we niet konden benoemen. Op de terugweg moesten we over het zelfde bruggetje. Cees keek nog omhoog en ja hoor daar zaten 2 ara's in boom bij een nestje. Geweldig, wat hebben ze toch mooie kleuren en een hard geluid maken ze. Teruglopend uit het park hoorden we ze vlogen ze over ons heen, geweldig weer. Iets verder vlak bij het park hebben we ong. 30 krokedillen zien drijven in de rivier. Wat een enorme beesten, Vincent en Cees voerden vanaf de brug brood en toen zagen we de grote bekken. Tijdens het voeren stond iedereen naar Cees en Vinent te kijken. Ook een gier kwam af op het brood en deze waaghals liep tussen de krokedillen, hij heeft het overleefd. Het was een mooie afsluiten van de dag. s' Avond bij het zelfde tentje weer gegeten en omdat het de laaste avond voor Vincent en Hilke in Costa Rica was hebben we er een gezellige, lange avond van gemaakt. We hebben 3 super leuke dagen samen gehad.

• 09 Maart 2011 - 05:51

Paulien:

ha die cees en son leuk weer wat van jullie te lezen want de laatste drie verslagen kregen we gisterenavond pas te zien wessel kon ze ook niet vinden die had maandag nog gereageerd op het ber van 3 maart want dat was het laatste wat wij konden lezen maar jullie hebben in de afgelopen dagen eeen hoop gezien zeg echt heel mooi allemaal lijk me heelimponerend die walvissen zo dichtbij en dan die krokodillen en gieren je ben echt helemaal in een andere wereld hier alles oke was de afgelopen dagen zelfs 10 graden en de zon scheen maar we krijgen nu weer regen bij jullie thuis alles oke en we kijken weer uit naar jullie volgende reisverslag spectaculer allemaal wat jullie zien groetjes en een dikke kus van ons