Met de speedboot - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Met de speedboot - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Met de speedboot

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

09 Maart 2011 | Costa Rica, Montezuma

8 maart 2011

Vanochtend werden we om 10.30 uur opgehaald door een minivan. Het was dus een ochtendje om alles op z'n gemak te doen. Voor het laatst met Vincent en Hilke ontbeten. We hebben in zo'n korte tijd zoveel met elkaar gedaan en gelachen, het was echt heel gezellig. Na het afscheid werden we door de minivan op het strand afgezet. Daar stond een speedboot voor ons klaar om ons binnen een uur naar Motezuma te brengen. De boot ging hard de de tijd vloog. We zagen onderweg ook nog een hele grote schilpad voorbij drijven. Montezuma is een klein plaatsje aan de zee, veel kleine strandjes hoge golven en een gemoedelijk sfeertje. Vincent en Hilke waren hier al geweest en hadden een leuk hostes aanbevolen. Wij liepen met nog meer backpackers dezelfde kant op, wij iets harder gelopen en kwamen als eerste aan bij het hostes, ze hadden nog 1 kamer, zo die was mooi voor ons. Heerlijk om binnen 5 minuten al een kamer te hebben. Het is een leuk hostes op het strand met veel hangmatten. We hadden onze spullen neergegooid en hebben gelijk een mooie strandwandeling gemaakt en natuurlijk ook hier een duik in de zee genomen. 's Avonds bij een italiaan gegeten, was echt super lekker, alles was helemaal vers. Lekker nog bij het hostes gehangen en het bedje weer in gedoken.

• 14 Maart 2011 - 09:29

Mandy:

Hoi Cees en Sonja,

Leuke verhalen hoor!
    geniet er nog even van.. Voordat jullie weer moeten werken.

Groetjes Mandy