Op de top van de Poaz - Reisverslag uit Santa Gertrudis Sur, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Op de top van de Poaz - Reisverslag uit Santa Gertrudis Sur, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Op de top van de Poaz

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

21 Maart 2011 | Costa Rica, Santa Gertrudis Sur

21 maart 2011

Om 7.00 uur stond Chris op de stoep voor onze laatse volle dag in Costa Rica. We zijn de Poaz vulkaan opgereden en daar hebben hebben we eerst de waterval bezocht, erg mooi, zo midden in de bergen. De wegen waren weer begaanbaar nadat ze de wegen hier weer hebben opgeknapt. Twee jaar gelden was hier een aardbeving en heeft veel verwoest, huisje waren weg, wegen waren er niet meer en er zijn zelf doden gevallen. Daarna zijn we naar de krater van de vulkaan gereden. Normaal gesproken zie je de krater liggen maar helaas was het mistig en zagen we weing. We hebben niet zo veel geluk met de vulkanen. Toch is het leuk dat we bovenop een vulkaan hebben gestaan. Het was ook behoorlijk koud. We zijn weer naar beneden gereden en daar scheen het zonnetje weer volop. Even opgewarmt met een kop koffie en een thee en zijn daarna nog naar een klein dorpje gereden en wat winkeltjes bezocht. 's Middags hebben we bij Chris en Rozemary foto's uitgewisseld en het dorpje nog even ingegaan. 's Avonds zijn we met z'n vieren uiteten geweest, was erg gezellig. Nu zijn we weer bij ons huisje, het is al half 11 geweest. We hebben net afscheid genomen van Rosemary, het is echt een hele lieve vrouw, we kregen zelf een afscheidskado van haar. Het was een hele leuke dag maar ook wel vermoeiend. Beetje onderbuikkriebels omdat we morgen Costa Rica moeten verlaten. Het is zo'n mooi land, fijne mensen en onze reis was geweldig. Maar snel naar bed want morgen wacht New York op ons.

• 23 Maart 2011 - 02:00

Chris:

Bedankt Cees en Sonja hoop dat jullie nog een paar fijne dagen in New York hebben en hopelijk tot ziens is het niet in Costa Rica dan wel in Nederland.
    groetjes van Chris en Rosemary

• 23 Maart 2011 - 13:50

Nico En Paulien:

ha die cees en son watjammer dat het al weer voorbij is jullie zullen het missen vooral het weer en de natuur het zal wel even een cultuurschok zijn van daar naar new york ook de temperatuur hier is het nu erg lekker 16 gr en veel zon maar een zondag nog maar 9 gr maar het blijf wel droog we kijken al uit naar alle fotoos ook naar jullie natuurlijk nog een paar fijne dagen en tot jullie volgende verhaal gr en een dikke kus van ons allemaal

• 23 Maart 2011 - 19:10

Paula:

Hey luitjes, we hebben jullie verhalen op de voet gevolgd. Gaaf wat jullie allemaal hebben gezien en gedaan. We zijn benieuwd naar alle foto's. Super dat jullie nu in New York zijn. Geniet nog even van jullie laatste dagen. Roos vraagt de hele tijd wanneer jullie weer terug zijn, ze is al aan het aftellen en gaat dan cakejes voor jullie bakken. Tot snel!

Liefs Gun, Paula en Roos