Happy Pizza - Reisverslag uit Vientiane, Laos van ceesenson - WaarBenJij.nu Happy Pizza - Reisverslag uit Vientiane, Laos van ceesenson - WaarBenJij.nu

Happy Pizza

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

17 Januari 2010 | Laos, Vientiane

Om 8.30 uur vertrokken we naar het volgende eiland in de Mekong, Don Khone. Een tochtje van 2 uur door de 4000 eilands, heel mooi. We werden afgezet op een ander eiland, Don Det. Hier moesten we de tuktuk nemen om via een burg op Don Khone tekomen. Na 20 minuten rijden kwamen we op de plaats van bestemming, 2 km verder! Het was zo'n slecht wegdek dat we stapvoets reden. Het dorpje is heel autenthiek. Veel dieren lopen over de weg en de mensen wassen zich in de Mekong. Ook schooterrijden mogen ze hier al vanaf ong. hun 10de. We hebben een hutje boven de Mekong, een wc die je met een emmertje water moet doorspoelen en koud water, maar wel een heel mooi uitzicht en een hangmat. Je kan hier niet pinnen en we hadden nog maar 60 euro. We moesten de reis naar Cambodja hier ook boeken en betalen dus dan houd je niet veel meer over voor eten, drinken, slapen en nog iets leuk doen. Dus vandaag maar rustig aan gedaan en lekker een middagje bij een restaurantje gezeten en een boek gelezen. Eind van de middag kwam Sonja erachter dat ze ook nog 50 euro bij zich had, dus wie weet konden we wel geld wisselen. Gelukkig dit kon, dat geeft wat meer rust. Net nog pizza gegeten bij een restaurantje. Cees koos voor de Happy Pizza met alles erop en eraan. Cees kon nog wel kiezen met of zonder drugs erin, het moet niet gekker worden...

P.s. Paulien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 50 jaar! wat een mijlpijl, voelt dat al oud?
P.s. Patty, jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag, 30 jaar! wat een mijlpijl, en hoe voelt dat?

• 18 Januari 2010 - 06:42

Patricia:

Hey Son,

Gelfeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Cees jou ben ik vergeten vorige week, maar ook nog van harte!!

xxx

• 18 Januari 2010 - 07:49

Roos:

Hi Tante Sonja,

LANG ZAL ZE LEVEN,LANG ZAL ZE LEVEN,IN DE GLORIA!!! GEFELICITEERD TANTE SONJA! jullie zijn wel heel lang weg hoor. Mama vraagt elke dag waar zijn ome Cees en tante Sonja nou? en dan zeg ik "in Thailand"! Goed van mij he? Gisteren op het feestje van Mees, Patty en Fred geweest en het was heel gezellig. Lekker de hele middag op de fietsjes en auto's gereden. Jullie hebben het zo te lezen wel heel leuk daar. Nog veel plezier!

Dikke kus Roos (en papa en mama)

• 18 Januari 2010 - 12:28

Carla:

Hey lieve Son

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Het blijft leuk om al jullie reisverhalen te lezen! Geniet ervan!

Veel liefs en een dikke verjaardags kus van Cal en Koen

• 18 Januari 2010 - 14:54

Danny & Sanne:

Heey!

Sonja nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes en nog veel plezier!!

• 18 Januari 2010 - 15:12

Anja:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

En een fijne reis nog...

• 18 Januari 2010 - 20:58

Debby:

Hey Son!!
    Een dikke kus voor je verjaardag. Een mooiere plek om het te vieren bestaat er geloof ik niet!!!!
    Liefs Jor en Deb

• 18 Januari 2010 - 21:25

Bianca Strootman:

Hoi lieve Son, van harte met je verjaardag!! Leuk al je verslagen maar wil wel ff zeggen dat ik je mis.
    Liefs voor jullie XXX

• 19 Januari 2010 - 08:09

Carmen:

Hee Son,

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Geniet er nog even van!!

• 19 Januari 2010 - 10:10

Margot:

Ik feliciteer ja alsnog namens ALLE eMJe meisjes!! (en mijzelf natuurlijk). Veel plezier en ik kijk al uit naar het fotoboek.

• 19 Januari 2010 - 12:45

Nico Paulien :

son nog een keer gefeliciteerd voor als het ber niet aangekomen is nou 50 voel het zelfde als 49 stik oud dus als jullie in cambodja zijn op een beetje afgelegen plekken liggen de doden nog gewoon langs de kant an de weg of ze dumpen ze in de rivier begraven kennen ze pas een paar jaar maar dat is voor de meeste net te betale en zelfs verbranden is voor de meeste te duur misschien een beetje luguber maar de werkelijkheid als ke daar op de weg brommers met varkens achterop ziet is ook niets bijzonders en je ken makkelijk met 6 personen op een scooter en autoos niets anders als op de claxon drukken en op de tegenliggers rijstrook rijde is ook heel normaal als dat net wat korter is nou nico vandaag voor het eerst weer gewerkt voor hoelang is afwachten maar iedere dag is er een nou tot jullie volgende verslag gr een kus en van de honden een poot

• 19 Januari 2010 - 18:22

Leon En Romy:

eeyyy Sonja,

Nog van harte gefeliciteerd met je B-Day

xxxjes