Op verkenning met de ATV - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Op verkenning met de ATV - Reisverslag uit Montezuma, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Op verkenning met de ATV

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

09 Maart 2011 | Costa Rica, Montezuma

9 maart 2011

Vandaag weer lekker uitgeslapen, voor het ontbijt nog lekker gezwommen in de zee en 's middags een ATV 4WD gehuurd en lekker op verkenning gegaan. We zijn veel lege standjes tegekomen heerlijk om daar even te lopen. Het binnenland ingaan met een 4wd in niet overbodig. We reden op overharde weggetjes met veel gaten, ook de bochten waar behoorlijk scherp. De bergdorpjes zijn heel klein maar overal hebben ze een voetbalveld, zonder belijningen en middenstip. Soms reden we zo laag dat we door een rivier reden en boven op de bergen hadden we hele mooie uitzichten. In playa Carmen heerlijk geluncht aan het strand en Cees heeft met een rotgang teruggereden. Wel via een andere weg, dus bij elke 2 kilometer moesten we vragen welke kant we opmoesten. Veel wegwijzeringborden hebben ze hier niet. Terug in Montuzuma waren we twee kreefjtes, de zon heeft ons aardig te pakken gehad, ook met factor 30!. We gaan straks bij een Soda avondeten en bij het hostes hangen.

• 10 Maart 2011 - 20:39

Danny :

Hey Vakantiegangers!

Weer leuke verhalen! zo te lezen vermaken jullie je wel. we hebben van de week onze eerste baby foto gehad. 1,6 cm groot en ziet eruit als een uitgeschoten boon. hahaha
    Nog veel plezier!

• 11 Maart 2011 - 14:09

Paulien:

ha cees en son fijn dat jullie hebben gebeld altijd fijn om weer even je stem te horen als je een tijdje weg ben gefeliciteerd nog met je nieuwe nichtje als je dalijk iedereen afgeweest ben ben je weer aan vakantie toe nou geniet nog heel veel we kijken al weer uit naar jullie volgende verslag groetjes en een kus van ons en een knuffel van de honden