Groen, groener, groenst - Reisverslag uit Santa Elena, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Groen, groener, groenst - Reisverslag uit Santa Elena, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Groen, groener, groenst

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

11 Maart 2011 | Costa Rica, Santa Elena

11 maart 2011

Wat is dit toch een super groen mooi land. We hebben vanochtend in de jungle gelopen over lange hangbruggen. Alles wat je zit is groen. Het is echt heel moeilijk te omschrijven wat we allemaal zien en zelfs met foto's kunnen we het niet echt laten zien. We hebben vandaag ook veel colibrietjes gezien in heel veel verschillende kleuren, deze vogeltjes zijn echt heel snel. Voor het eerst hadden we vanmiddag even helemaal niets te doen, is echt wennen want eigenlijk zijn we de hele reis al van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in de weer. Dus even lekker op ons balkon gehangen en een klein uurtje geslapen. Ze hebben bij dit hostes 24 uur per dag het nieuws opstaan in het spaans. Maar we kwamen er snel genoeg achter dat er een tsunami in japan huishoud.Echt heftig, gelukkig gaat costa rica er geen last van krijgen. Wij zaten gisteren nog aan de pacific coast. Nu zitten we hoog in de bergen dus ook al zou er nog iets onverwachts gebeuren wij zitten goed hier. Straks lekker een hapje eten en een leuk barretje opzoeken.