Bob Marley dorpje - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu Bob Marley dorpje - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van ceesenson - WaarBenJij.nu

Bob Marley dorpje

Door: Cees enSon

Blijf op de hoogte en volg ceesenson

15 Maart 2011 | Costa Rica, Puerto Viejo

15 maart 2011

Om 10.00 ging de reis pas weer verder, om 6.00 waren we al weer klaarwakker. Dus rustig ontbeten en om 10.00 uur vertrokken we met een taxiboot naar Moin. Dit was een andere weg dan de heenweg. We vaarden over grote wateren waar we ook veel minidorpjes aan de oevers zagen. Het was een lange zit van 2.5 uur maar wel weer zo mooi. Eenmaal aangekomen in Moin konden we een taxi pakken voor 8 dollar pp naar Limon waar we dan de bus moesten pakken (anderhalf uur) naar Puerto Viejo. Vonden we eigenlijk wel duur en dat zou ons best wat tijd gaan kosten. Uiteindelijk heeft een Tico ons aangeboden om samen met een Spanjaard ons rechtstreeks naar Puerto Viejo te brengen voor 10 dollar pp. Dat was een goed aanbod en een uur later liepen al in het dorpje rond. We hadden al snel een leuke hostel gevonden. Gelijk het dorpje in en het strand opgelopen en heerlijk bij een strandtentje gegeten. Nu even aan het internetten, we gaan straks vast nog wel een potje kaarten, we pesten elkaar helemaal gek en misschien nog een leuk reggae-barretje opzoeken.

• 16 Maart 2011 - 09:13

Margot:

Het klinkt allemaal weer geweldig!! Ik ben nu al benieuwd naar het fotoboek wat nog gemaakt moet worden. Geniet ervan!!
    Groetjes van ons allemaal